ماهان استیل

سینک آشپزخانه نه تنها برای تهیه غذا، شستن ظروف بلکه برای تمیز کردن وسایل نیز قابل استفاده است. خاک، کثیفی و باکتری ها می توانند به سرعت در سینک ظرفشویی و اطراف شیرها جمع شوند. برای حفظ تمیزی سینک آشپزخانه و از بین بردن باکتری ها باید سینک آشپزخانه خود را مرتب تمیز کنید. سینک ها انواع مختلفی دارند که هر کدام روش تمیز کردن خود را دارند.

نحوه تمیز کردن سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل

نحوه تمیز کردن سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل برای نگهداری از سینک های فولادی ضد زنگ، باید روزانه شستشو و تمیزش کنید، به خصوص پس از استفاده از نمک ها و اسیدها در سینک از یک اسفنج با مواد شوینده ملایم برای تمیز کردن سینک، پاک کردن تمام سطوح، شستشو و خشک کردن با یک پارچه نرم استفاده کنید. از استفاده از سفید کننده، آمونیاک، پاک کننده های ساینده و پشم فولادی روی سینک های فولادی ضد زنگ خودداری کنید زیرا ممکن است به روکش آسیب برساند. از جوش شیرین و اسفنج برای از بین بردن لکه های انباشته شده و لکه های سرسخت استفاده کنید. جوش شیرین را روی سینک بپاشید و سپس از یک اسفنج مرطوب برای تمیز کردن استفاده کنید، سپس بشویید و در صورت نیاز تکرار کنید.

نحوه تمیز کردن سینک چدنی آشپزخانه

بعد از هر بار استفاده سینک را کاملاً بشویید و با یک پارچه خشک کنید. جوش شیرین و اسفنج مرطوب بهترین گزینه برای تمیز کردن عمیق سینک های چدنی است. فراموش نکنید که بعد از آن آبکشی کنید و تمام باقی مانده های جوش شیرین را کاملاً از بین ببرید. از استفاده از پاک کننده های ساینده خودداری کنید، ظروف کثیف، غذا، چای کیسه ای یا تفاله قهوه را در سینک نگذارید زیرا ممکن است سطح سینک را علامت زده و لکه دار کند.

نحوه تمیز کردن سینک سرامیکی آشپزخانه

برای جلوگیری از خراشیدگی سطح از ژل یا کرم پاک کننده استفاده کنید. از استفاده از پاک کننده های ساینده خودداری کنید.

نحوه تمیز کردن شیرها

از یک پارچه تمیز یا یک اسفنج و آب گرم صابون استفاده کنید. مناطقی که دسترسی به آن سخت است را می توان با مسواک، آب گرم و جوش شیرین تمیز کرد و به آرامی مالش داد و سپس آبکشی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه